onsdag 24. oktober 2012

Fleire dåpskaker...

 Namn.
Fornamn. Mellomnamn? Etternamn.
Mange av oss velgjer å markere at desse småtrolla våre har fått namn.
Eller berre at dei er til.
Gjere stas på desse nye dyrbare skattane.
Eller berre eit ønskje om å samle familie og nære.
Familiemiddag. Namnefest. Dåp.
 
Eg er så heldig å ha fått lage ein del kaker til venner og bekjente
som skal markere deira søte små.
Same kva ein velgjer å kalle markeringa, eller kva du legg i det,
ei kake høyrer vel med...!
 

Her eit knippe dåpskaker...
 
 
Dåpskaker med sommarfuglar!
 
 
 
Dåpskaker med sko!
 
 
 
Jentesko...
 
 
 
...og guttesko!
 
 
 
Jentekaker...
 
 
 
...og guttekaker!
 
 
 
Og froskekaker!
Som knerten vår fekk til sin namnefest.
Eller fekk og fekk. Stakkar liten fekk vel ikkje så mykje som smake på fyllet eingang...
Godt han ikkje veit kva han går glipp av!
 
 
Bobla mi er frykteleg kakete for tida,
men eg lovar at det dukkar opp litt anna her også snaaart...
 Ha ein fin dag alle sammen!
 

3 kommentarer:

  1. Åhh flinke du! Eg lurar på om du lagar all pynten sjølv? Altså former blomar, bilar, frosker etc ;) Eller kjøper du noko av det ferdig? Eg e så imponert! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt å høyre - takk!:)
      Eg bruker blomsterutstikkar-sett som utgangspunkt til dei små blomstrane du ser på kakene over, og så fiksar eg litt på dei. Roser lagar eg sjølv, det samme gjeld bil og frosk (og sko). Bruker oftast marsipan til dette. På www.cacas.no finn du det meste du måtte trenge om du vil prøva sjølv:)

      Spør berre igjen om det er noko meir du lurer på dersom du skal prøve deg sjølv!:)

      Slett
  2. Du er SÅ flink! Jeg trenger å lage meg en anledning snart, kjenner jeg, av et eller annet slag :-) Og så lurer jeg på om vi kanskje skal ha julebakeverksted sammen. Kanskje det hvertfall er håp om et julekaketips eller to når julen kommer enda litt nærmere?

    SvarSlett