fredag 12. oktober 2012

Kakebobla!



For tida er bobla mi fyllt med søtt.
Søt knerten.
Søtsug.
 (kaffi blir ikkje heilt det same utan noko godt attåt...)
Kaker.
Mykje kaker!
 



Ein kakemoms let ikkje moglegheita til baking gå i frå seg.
Og kva er vel betre grunn enn ein BURSDAG?!





  
Det ein gløymer å ta høgde for er snille søstre.
Søstre som er best av alle på gjærdeig.
Søstre som bakar og tek med prinsessekaker.
Ikkje ei kake.
To.

Så ja, litt restar blei det visst denne gangen og...
Har litt attåt kaffikoppen dagane som kjem og då visst!

 
 
Ønsker deg ein GOD fredag, og ei finfin helg!
Her blir det kakehelg igjen, så eg gleder meg!

----------------------------------------------------------

Minikakene her er enkelt og greit laga med utgangspunkt i ei langpannekake,
fyllt med sjokoladesmørkrem og trekt med MMF (marsmallowfondant).

Oppskrift på sjokoladekaka finn du på biletet under.







2 kommentarer:

  1. Eg blir heilt forelska i dei fine uglene du lager! Du er kjempeflink :)

    SvarSlett
  2. :) Eg har visst fått litt sansen for ugler eg og! Så lett var eg å påverke;)

    SvarSlett