søndag 28. oktober 2012

Muffins, rett og slett!

Mammapermisjon.
Glad i å bake.
Blogg.
Klart det måtte dukke opp muffins!
Eller cupcakes om du vil!
 

Muffins! Cupcake! Kaloriar med kaloriar på!

 
Kva skjedde med muffins?
Kortid blei muffins cupcakes?
Eller kva gjer ein muffins til ein muffins,
og ei cupcake til ei cupcake?
Det er mogleg eg burde vite det...,
men for å vere heilt ærleg?
Så lenge den smakar godt og ser fin ut,
betyr det ikkje all verden for meg kva ein kallar det.
  


 
Vaniljemuffins med melisglasur?
Vanillacupcake med royal icing?
Kaloriar med kaloriar på!



Rosa, søte, små...
 

 
 
 
Og sjokolademuffins med swiss meringue buttercream med bringebær...
Langt og tung namn,
men slett ikkje så tungt å ete.
 
 
Det finnes hundrevis av ulike muffinsoppskrifter,
og sikkert minst like mange meiningar om kva som er den beste.
Eg var nøgd med oppskrifta du finn på biletet nederst.
 
(Mine muffins blei baka i miniformer.)
 
 
 
Det er aldri så gale at ikkje ei kake er godt for noko!
Unn deg ei kake!
 
Ha ein fin søndag vidare!
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------
Oppskrift på vaniljemuffins som eg har laga her finn du på biletet under.
 
 

 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar