lørdag 20. oktober 2012

Søt pastell draum...

 
Søte makroner.
Søte bringebær.
Søt og syrleg lemoncurd.
Søt pastell draum...
 
Trykk deg vidare og sjå om eg klarer å friste deg...




 
Mild, luftig vaniljekake med friske bringebær.
Fyllt med søt og syrleg lemon curd og
fløyelsmjuk vaniljesmørkrem.
Pittesmå svarte prikkar i smørkremmen lover smak av ekte vanilje...
Kan forvekslast med smårusk...men det er det altså ikkje.
Dette var aldri eit tema då me åt kaka. Skal tru om dei stakkar gjestane mine satt og kjempa med kake med "rusk" i...?
 
 
 

Midt inne i det heile,
eit lag med makroner
- sprø og ein tanke seig på same tid.
Den såkalla prikken over i'en. Heretter kalla makrona i kaka...
 

 


 
 

Behald gjerne kaka rein og kvit,
med kun dei pittesmå eksklusive svarte prikkane.
Eller tilsett ein dråpe farge i smørkremmen,
og gå for pastellar som eg har gjort her!
Noko anna kunne eg ikkje, då kaka skulle serverast på sminkeparty(!) til fine frøkner.
Og då er det klart ein må ha pastellar!
 
 

 
 
 
No skal eg straks tilbake i tid, på reunion med ungdomsskulen.
Det blir artig det!
For anledningen, i dobbel betydning:
I EN ROSA HELIKOPTER
JA DÅ FLYGER JAG GENOM STJÄRNORNA TILL DEJ!
 
Ønsker deg ein fin lørdag vidare!
 

 ---------------------------------------------------------------------------
 
Oppskrift finn du på biletet under. Prøv då vel!
 
 
Som sagt, forutan vaniljesmørkrem, fyllte eg også kaka med lemon curd og makroner.
 
 
 

 

 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Så flott blogg du har, Tora! Du er kjempeflink! Eg er heilt mållaus over alt det vakre, delikate du tryllar fram på kjøkkenbenken :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Så kjekt at du synes det:)

      Slett