søndag 18. november 2012

Hinkel pinkel i sommarfugl-land!

 
 
Sommarfugl.
Knæsje fargar.
Hinkel pinkel.
 
Kake til ein liten Isak sin namnefest.
 



 
Marsipankake med rørte bringebær og vaniljekrem.
Kjenner eg byrjar å verte litt lei det fyllet no,
sjølv om eg ikkje kan huske sist eg sjølv smakte på ei kake med det fyllet...
Min eigentlege favoritt.
Friske og gode bær,
og søt krem med herleg smak av vanilje.
 


 

Eg fekk spørsmål hjå ei venninne kor ein får kjøpe ekstra kvit marsipan.
Eg bestiller oftast hjå www.cacas.no.
Godt utvalg og kjapp levering.
Ta ein kikk!
Mykje freistande som gjer at ein får lyst til å bake!
 
Endå eit kakete innlegg i morgon...
Så lover eg nokre middagsinnlegg litt uti veka!
 
 
Ha ein fin søndag kveld!


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny blogg! Jeg er ikke så flink til å lage kaker, men det vil jeg gjerne bli bedre på. Så her skal jeg følge med ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk for det! Ser du har ein spennade blogg sjølv, så skal ikkje sjå vekk i frå at eg må innom å bli inspirert!:)

      Slett