tirsdag 13. november 2012

Kjærleik og kake!

 
Kvit.
Lys lilla.
Orkidear.
Roser.
Ei kusine som gifter seg og ønskjer seg hjertekake.
 
Trykk deg vidare for fleire bileter...


 
 
Kvite orkidear i marsipan.
 
 
Kaka blei stabla i høgda på eit stativ ved servering,
men det har eg desverre ikkje bilete av.
 

 
Marsipankake med rørte jordbær og krem.
Marsipankake med rørte bringebær og vaniljekrem.
Sjokoladekake med sjokoladesmørkrem og bringebærfromasj.
 


 
"Å leva, det er å elska
det beste di sjel fekk nå;
å leva, det er i arbeid
mot rikare mål å trå."
Som det så fint blei sunge i kyrkja...
 
 
 
Tusen takk for at de våga å la meg lage bryllupskaka!
Og takk for eit veldig kjekt bryllup!
 
 
 
Ha ein fin haustdag alle sammen!
 
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------
Sjokoladekaka eg pleier å bruke når eg skal trekke og pynte kaka som dette, finn du oppskrift på på biletet under. Ei mørk og saftig sjokoladekake.
 
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Å kjære vene, Tora... Har du laga denne kaka!?! For eit mesterverk, hatten av og respekt i haugar og lass. Eg hadde vore evig takknemmelig for å få ei så flott kake i bryllaupet mitt :-) Det var ei fin og god kake me hadde me også altså, men eg hadde bestilt roser i EIN farge på kaka, det syntes venninna til ho som baka kaka blei litt kjedelig. Så då blei det roser i mange farger... Eg var ikkje veldig fornøyd med det, men det var jo altfor seint å gjera noko med det. Huff, kjenner enno at eg blir irritert 12 år etterpå.

    Tusen takk for herlig helsing, eg blir så GLAD!

    Stor klem, Eli

    SvarSlett
    Svar
    1. Neimen så flott at venninna til bakedama fekk seie sitt då...;) De får laga til ei heidundrande feiring av dykkar 13. bryllupsdag, med kaka pynt slik DU (de..?)vil!:)

      Ha ein fin dag, og god helg!:)

      Slett