søndag 16. desember 2012

Tapasribbe!

 
 
Smak av Asia?
Smak av jul?
Spennande alternativ til den vanlege svineribba!


 
 
Heldige oss fekk fine foreldra til Knerten sine bestevennar på kvelds.
Eg lova meg sjølv (og mannen i huset?) å gjere det enkelt.
Men EIT ELLER ANNA litt utanom det me
normalt finn i kjøleskapet vårt, måtte eg no få lov til.
Då blei det ei tapasribbe med asiatisk preg!



 
Ei spennande blanding av jul og asiatisk krydder?
Søtt og salt.
Tradisjonsrik julemat med ein vri!
 
Kan forberedast i god tid.
Har du ein god kniv er tillaginga kjapp og grei.
(Ikkje som her i huset der eg måtte innom alle knivane i knivblokka då svoren skulle av... Slipestein til jul? Jatakk!)
 
Tapasribbe blir garantert servert igjen her i huset, iallefall!

 
 
 
Tredje søndag i advent!
Hjelp så fort tida går...
Eg har i dag ete meg mett på den meir tradisjonelle varianten av svineribba,
og har no landa i sofaen klar for finale av Farmen på tv!
Med restar av knekk under føttna...meir om det i morgon!
 
Nyt kvelden!

--------------------------------------------------------------------------------
Oppskrift finn du her!

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar