onsdag 9. januar 2013

Mjuk sjokoladekjeks...

...med salt karamell!
 


Ein sånn akkuratt passe syndig start på året?
 



 
Mjuk.
Sjokolade.
Litt som brownies.
Med ein kjerne av salt karamell...
 


 
Lag kjeksen med ei kule karamell i midten,
som eg har gjort her.
Eller lag kjeksen utan fyll.
Eller bytt karamellen ut med noko anna?
Kva med ein mini oreo-kjeks i midten?



 
Oppskrift på salt karamell finn du ved å trykke her!
Er du skeptisk til det salte, droppar du ganske enkelt å putte salt i.
 
 
 
Ha ein fin dag!
Eg ladar opp til kakehelg med stor K,
noko som alltid gjer ei kjensle av skrekkblanda fryd...
Litt nye og fargerike prosjekt på gang,
det blir kjekt!
 
 
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------
Eg trilla kuler av karamell, og lot kulene bli harde ved å setje dei kaldt. Så putta eg ganske enkelt kulene inni deigemna før eg trilla kuler til kjeksa.
Obs! Eg opplevde at på nokre av kjeksa rann karamellen ut... Men då trekte den i grunn berre inn i kjeksen og gjorde den endå litt søtare og seigare?
 
 



2 kommentarer:

  1. Såg faarlig godt ut!! :) Knall med sånne gode innlegg frå deg i kvardagen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt du synes det:)
      Og jo, det kan nok tenkast dei kan vera skumle å ha liggjande om ein ikkje har nokon å dela dei med...! Men, av og til får ein heller leva farleg?;)

      Slett