mandag 14. januar 2013

Så kom det visst ein elefant til marsjerande!

 
 
Tenk så heldig å ha ein fetter ein kan leike med.
Knerten vår er så heldig å ha to!
Ein av dei er fine vesle store Oskar,
som har bursdag i dag!
 

 
Her i huset har me ikkje komme så langt
at me har oppdatert oss på barnetv endå.
Det vil seia, pappen i huset har ei formeining om ein eller anna serie på Disney junior
som skal vera ein hit hjå knerten vår. Eg er litt usikker på om det er pappen eller knerten som er mest begeistra...
 
Sjølv høyrer eg til dei som tenker at barnetv,
det er "Huset med det rare i" og "Thomas toget"
- som du finn i kakeversjon her.
Men det har seg visst slik at Vennebyen er tingen i dag?
Så då blei det til at eg fordjupa meg i Elfie, Apa og resten av gjengen i Vennebyen!
 





 
At bursdagsbarnet kjente igjen figurane mine
varma sjølvsagt eit tante- og kakehjerta...
 
 
 
 
Gratulera med dagen til finaste Oskar!
Og ha ein fin dag alle!
 
 


7 kommentarer:

  1. WOW, du er helt utrolig. Den kaken hadde vært populær her og. Skulle tro du har kjøpt figurer å satt på... :) (Vet du ikke har det... ;) ) Vennebyen kommer nok til å bli populær i huset deres snart og skal du se. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. :) Så kjekt du likte den! Hadde spart ein god del timar arbeid om eg hadde kjøpt ferdig, men kor er morroa i DET?! ;)

      Slett
  2. Nydelig kake! Blir glad av alle fargane! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Uvant å lage slike kaker, men gøy! Lar seg lett rive med av alle fargene :)

      Slett
  3. Du e heilt rå!!!

    SvarSlett
  4. Kjempe tøff kake :):) Gutt ungen her i huset hadde digga denne :) kjempe stilig :)Du er flink!

    SvarSlett