onsdag 16. januar 2013

Tomatsuppe med ein vri!

 
Tomatsuppe.
Noko annleis enn eg er vane med iallefall.
 

 
 
Eg må seie eg synes Toro gjer enkelte ting veldig bra.
Moussakaen til Toro for eksempel,
synes eg er heilt topp.
Og kvifor skulle den ikkje vere det?
Det er tross alt mat som kloke hovud og
kjenslege ganer nok har gått mange rundar med.
Så halvfabrikat?
Jotakk, av og til er det heilt topp.
Men av og til vil me prøva noko nytt på eiga hand.
Noko me kan seia me har laga heilt sjølv.
Noko der me kan sitja å kjenna på dei ulike smakane frå ferske ingrediensar.
Eg satte i gang med ei ny suppeoppskrift!
 

 
 
Ei spennande blanding av ferske urter,
den eksotiske vrien med smak av kokos,
soltørka tomat,
og det heile runda av med pinjekjerner som gjer suppa fylde.
Blant anna.
 

Ei spennande suppe,
veldig annleis enn eg er vane med.
Mykje smak.
Spennande smaker.
Litt uvande smakar?
Ei suppe litt utanom det vanlege,
for deg som vil prøva noko nytt!
 
Server gjerne med nysteike rundstykker eller godt brød!
 
 
 
Ha ein fin dag!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Open for noko nytt? Prøv då vel!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar