fredag 4. januar 2013

Vegetarpai!

 
 
Nytt år, nye moglegheiter.
Moglegheiter til å byrjer eit nytt, betre og sunnare liv?
Absloutt.
Men no har det seg slik at om eg får det for meg at eg skal
ete sunnare ved å kutte ut (usunn) mat eg liker,
då er den forbudte maten alt eg tenker på...
Eg hadde gjort meg dårleg i Edens hage,
sjølv om epler ikkje er det eg er mest plaga med å forete meg på.
Men eit nytt, betre og meir variert kosthald,
DET kan eg prøve på.
2013 - bring it on!
 
Først ut er ein vegetarpai.
 

 
 


Blomkål,
squash,
løk,
og sopp.

Ein mild pai som mettar,
rik på enkle og gode smakar.


 

 
Vask, kutt, kok og steik litt ekstra,
lag ein ekstra pai, eller fleire små porsjonspaiar
- så har du ein kjapp og god middag i frysen
ein dag du ikkje er så lysten på å lage mat.


 
Lunsj?
Middag?
Kvelds?
 
Kanskje ein kan pakke porsjonspaiane i aluminiumsfolie,
og varme dei på bål når ein skal ut på årets første langtur?
Det fekk eg lyst å prøve!

 
 
 
 
Plutseleg var helga her igjen.
Lag ei fin ei!
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kan ein kalle det vegetarpai når den inneheld egg?
Visst ikkje, dropp enkelt og greit egget dersom du ønskjer det!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar